Bendravimas su žiniasklaida Padidinti

Bendravimas su žiniasklaida

Mokymų - konsultacijų tikslas: suteikti žinių ir įgūdžių ir duoti konkrečius praktinius patarimus, kaip reikiamą informaciją pristatyti visuomenei (žodžiu ir raštu), kaip atsakyti į žiniasklaidos atstovų klausimus, kaip valdyti savo įtampą kalbant su skirtingais „puolėjais“ ar mažiau informuotais asmenimis.

Daugiau informacijos

I.Bendradarbiavimo su žiniasklaidos atstovais kūrimas. Asmeninių nuostatų svarba.


II.Kaip informuoti apie pokytį (žiniasklaidos atstovus) organizacijos mastu ir individualiai? Praktinė užduotis.

Praktika: kaip pateikti nepalankią informaciją. Informacijos pateikimo ir argumentacijos technikos.  Vaizdo ir garso treniruotės.

III. Manipuliacijos žodžiais ir įvaizdžiais – kokios jos būna ir kaip joms atsispirti?

       Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“  klausimus.

       Kaip „atlaikyti“ visuomenės kritiką ir informacijos spragas?

       Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas kebliose situacijose.

IV.   Informacijos valdymas krizių metu.

   Pozityvių pasikeitimo aspektų akcentavimas: praktinė užduotis.

V.   Komunikacijos principai gandų sklidimo sąlygomis.

Kaip užkirsti kelią gandams ir netgi panaudoti juos pokyčio įgyvendinimui?

Tikslo supratimo trukdžiai ir jų išvengimas. Praktinės užduoties aptarimas, analizė, apibendrinimas. Vedantysis pateikia bendro darbo ir atskirų komandos narių darbo analizę, aptaria dalinimosi informacija kliūtis ir delegavimo „spragas“ konkrečiu atveju.

Išvados apie informacijos „neužstrigimo“ galimybes bei grįžtamojo ryšio svarbą.

VI.  Veiksmų planas: ką pritaikysime savo darbe? 


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis