Pagalba asmenims krizių situacijose Padidinti

Pagalba asmenims krizių situacijose

Seminaras skirtas gydymo įstaigoms, poliklinikoms ir ligoninių darbuotojams, bendraujantiems su pacientais ir kt., krizinėse situacijose, ir kuriems reikia keisti žmonių neigiamas reakcijas, mintis, suteikti paguodą, nusiraminimą

Daugiau informacijos

SEMINARO TEMOS:

1. Kas yra krizė?

2. Kaip tinkamai pranešti blogą naujieną?

   Pokalbio struktūra

 3. Kaip suvaldyti neigiamas pašnekovo reakcijas krizės metu?

   E. K. Ross reakcijų į netektį modelis

 4. Kaip suvaldyti savo neigiamas reakcijas?

   R.E.B.T. modelis

 


Lektoriai :
  • Lauras Balaiša Lauras Balaiša

    Verslo administravimo magistras baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Buvęs Coca-Cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas, viešbučio Rinno bendrasavininkas. Turi 12 metų verslo ir valstybinių organizacijų konsultavimo patirtį. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs daugiau nei 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas, adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus vidutiniškai apmoko apie 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti nuoširdų bendravimą.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis