Vadovo atsakomybė užtikrinant aukštą pacientų aptarnavimo kokybę Padidinti

Vadovo atsakomybė užtikrinant aukštą pacientų aptarnavimo kokybę

Programos trukmė: 16 akad. val.

Daugiau informacijos

SEMINARO TEMOS:

I DALIS (~30% programos laiko)

Pirmos dalies tikslas – susitarti su vadovais dėl konkrečių sėkmės faktorių (aptarnavime) ir jų realizavimo kasdienėje veikloje. Motyvuoti vadovus, parodant minėtų sėkmės faktorių naudą rezultatų pasiekimui.

Vadovo paskirtis.       

  Vadovo paskirtis. Vadovo atsakomybės laukas.

  Vadovo kelias link rezultatų.

  Pagrindinės vadovo funkcijos.

Sėkmę pacientų aptarnavime lemiantys veiksniai

II DALIS (~70% programos laiko)

Antros dalies tikslas – ugdyti vadovų praktinius gebėjimus (įgūdžių treniruotė). Svarbiausi ugdomi įgūdžiai – darbo stebėjimas, grįžtamojo ryšio teikimas, pagalba darbuotojui randant jam tinkamus sprendimus (coaching). Šios dalies pabaigoje, vadovai susidaro asmeninį darbuotojų ugdymo planą.

Darbuotojų veiklos stebėjimas

  Kaip komunikuoti darbuotojams apie jų veiklos stebėjimą.

  Kokius elgesio kriterijus yra prasminga stebėti ir kaip tai daryti.

Darbuotojų veiklos stebėjimas

  Kaip komunikuoti darbuotojams apie jų veiklos stebėjimą.

  Kokius elgesio kriterijus yra prasminga stebėti ir kaip tai daryti.

Grįžtamojo ryšio teikimas

  Kaip teisingai teikti motyvuojantį grįžtamąjį ryšį.

  Kaip teisingai teikti koreguojantį grįžtamąjį ryšį.

  Dažniausios klaidos teikiant grįžtamąjį ryšį ir kaip jų išvengti.

  Dažniausios darbuotojų neigiamos reakcijos ir kaip elgtis vadovui.

Aktyvus darbuotojų ugdymas

  Darbuotojo ugdymas ir konsultavimas (coaching) pagal GROW modelį.

  Esamos padėties įvertinimas ir tobulintinų elgesio aspektų nustatymas.

  Ugdymo metodai ir jų taikymas.

Kasdienis rezultatų gerinimas

Mokymo metodai: Teorinių modelių pristatymas, interaktyvi paskaita, dalyvių atvejų analizė,

modeliuotos vaidmenų užduotys, vaizdo/garso grįžtamasis ryšys. 


Lektoriai :
  • Lauras Balaiša Lauras Balaiša

    Verslo administravimo magistras baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Buvęs Coca-Cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas, viešbučio Rinno bendrasavininkas. Turi 12 metų verslo ir valstybinių organizacijų konsultavimo patirtį. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs daugiau nei 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas, adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus vidutiniškai apmoko apie 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti nuoširdų bendravimą.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis