Bendravimas su pacientais sudėtingose ir konfliktinėse situacijose Padidinti

Bendravimas su pacientais sudėtingose ir konfliktinėse situacijose

8 ak. val. mokymai

Daugiau informacijos

Seminare įgysite šias kompetencijas:

• suprasite, kas sukelia emocijas konflikte;
• gebėsite valdyti savo bei paciento emocijas, kylančias konflikto metu;
• gebėsite išsiaiškinti konflikto priežastis;
• gebėsite konstruktyviai pristatyti savo poziciją;
• gebėsite rasti sprendimus konflikte;
• mokėsite tinkamai elgtis, kai paciento prašymo ar pretenzijos neįmanoma patenkinti.

Seminaras skirtas gydymo įstaigoms, poliklinikoms ir ligoninių darbuotojams, bendraujantiems su pacientais ir kt.

SEMINARO TEMOS:

1. Sudėtingos situacijos ir konfliktai aptarnaujant pacientus.

2. Konflikto samprata.

3. Konfliktų sprendimo modelis.

  • Emocijos konflikte ir jų kontrolė.
  • Konflikto priežasčių išsiaiškinimas.
  • Konflikto sprendimo būdai.

4. Kitos sudėtingos bendravimo situacijos ir jų valdymas.

Teorija / praktika: 30% / 70%


Lektoriai :
  • Lauras Balaiša Lauras Balaiša

    Verslo administravimo magistras baigęs mokslus Lietuvos bei JAV universitetuose, Psichologijos akademijos absolventas. Buvęs Coca-Cola Bottlers Lietuva marketingo vadovas, prekybos tinklo JYSK Lietuva steigėjas ir vadovas, viešbučio Rinno bendrasavininkas. Turi 12 metų verslo ir valstybinių organizacijų konsultavimo patirtį. Veda mokymus 25 temomis, yra sukūręs daugiau nei 20 mokymo programų ir metodikų, klientams siūlo mokymo programas, adaptuotas pagal jų poreikius ir veiklos specifiką. Per metus vidutiniškai apmoko apie 1000 seminarų dalyvių. Specializuojasi pardavimų, derybų, įtakos, viešo kalbėjimo, susirinkimų valdymo srityse. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Seminarų dalyviai vertina Lauro gebėjimą įtraukti į dėstomo dalyko nagrinėjimą, pateikti iliustruojančius pavyzdžius ir palaikyti nuoširdų bendravimą.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis