Vidiniai mokymai 8 ak.val Padidinti

Vidiniai mokymai 8 akad. val.

Seminaras skirtas:    įvairių profesijų specialistams, savo darbe nuolat patiriantiems stresines situacijas

Daugiau informacijos

1. Saugi ir sveika atmosfera darbe. Kas ją kuria ir kas turėtų būti atsakingi už jos palaikymą. Europos saugos ir sveikatos darbe agentūros duomenimis, stresas yra antras iš veiksnių, susijusių su sveikatos problemomis darbe, apie kurias dažniausiai pranešama, ir jis veikia 28% darbuotojų. Be to, virš 50% darbuotojų mažiausiai ketvirtį savo darbo laiko kiekvieną darbo dieną dirba pernelyg greitu tempu ar per daug įtemtai.

2. Kas tai yra stresas. Teigiami ir neigiami jo aspektai. Trumpalaikis, dažnai nesikartojantis stresas gali daryti teigiamą įtaką darbui, kadangi padeda susikoncentruoti ties atliekama veikla, motyvuoja kovoti su iššūkiais. Tačiau jei rezultatas mums labai svarbus, o susiduriame su aplinkybėmis, dėl kurių nesame tikri – ar sugebėsime jas įveikti, ar ne – patiriame didesnį stresą, kuris veikia jau neigiamai, ir yra vadinamas distresu.

3. Asmeninio streso požymiai – kaip jį esame įpratę atpažinti. Pavyzdžių aptarimas.

4. Stresinės būsenos susiformavimas kaip procesas: kuo ko jis prasideda ir kaip pasiekia savo kulminaciją. Nerimas – pokyčiai žmogaus psichikos lygmenyje. Įtampa – pokyčiai kūno lygmenyje. Išsekimas – pokyčiai visame organizme.

5. Dažniausi streso įveikimo būdai. Jų efektyvumo įvertinimas. Pavyzdžių aptarimas.

6. Nerimo ir psichologinės įtampos mažinimo būdai. Streso slopinimo mechanizmai: rutininiai veiksmai, tikėjimas, meditacija, sportas, atsipalaidavimas, gamtos poveikis, mėgavimasis maistu, humoras, žaidimai, fantazija, rūpinimas kitais, bendravimas su kitais … Biologinės, cheminės ir psichotechninės įtampos mažinimo priemonės.

7. Streso atsiradimo priežastys. Jų išsiaiškinimas ir pripažinimas. Darbas su stresų priežastimis ir požiūris į jas. Psichologinės nuostatos.

8. ”Dekarto schemos” pritaikymas analizuojant stresą sukeliančias priežastis. Racionalios darbo su stresu technikos.

9. Mąstymo būdas ir stresas. Kaip jie susiję. Stresą sukeliančių minčių perdirbimo algoritmas.

10. Asmeniniai mąstymo stereotipai. Ar galima juos pakeisti, ir kaip.

11. Vaizduotės pagalba „tvarkantis“ su stresinėmis būsenomis.

12. Relaksacijos pratimai.

13. Įsisąmonintu dėmesingumu grįstos streso valdymo technikos.

14. Individualus streso valdymo metodų sau pasirinkimas atsižvelgiant į savo psichologinį tipą.


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis