Kur pasimeta pinigai: kaip mažoms ir vidutinėms įmonėms suvaldyti atsargas sandėliuose?Padidinti

Kur pasimeta pinigai: kaip suvaldyti atsargas sandėliuose? (VILNIUJE)

Seminaras skirtas: mažų ir vidutinio dydžio įmonių   darbuotojams, suinteresuotiems sandėlių ūkio bei/ar atsargų (pirkimų) srities efektyvumo didinimu ir įmonės plėtra, kitais su logistika ir komercija susijusiais pertvarkymais.

Daugiau informacijos

TIKSLAI:

  • Paskatinti sandėlių ūkio ir atsargų valdymo sistemos optimizavimo procesus Jūsų įmonėje;
  • Sufokusuoti Jūsų dėmesį į tinkamas Jūsų įmonės atžvilgiu, efektyvias ir modernias atsargų valdymo strategijas bei technologijas;
  • Padėti Jums tinkamai suplanuoti būsimus sandėlių ūkio ir atsargų valdymo (pirkimų) sistemos optimizavimo veiksmus ir paruošiamuosius darbus.
  • Sieksime pagerinti Jūsų įmonių veiklos rezultatus didinant įmonės veiklos pelningumą ir investicijų grąžą:
  •   Didinant klientų aptarnavimo kokybę.
  •   Trumpinant užsakymų vykdymo laiką.
  •   Keliant klientų aptarnavimo kokybę.

KAIP?

1. Sieksime suvokti svarbiausius dalykus ir susifokusuoti į juos.

2. Mokysimės efektyviai ieškoti galimybių ir komunikuoti, mažinti didžiausias išteklių apkrovas, šalinti nepageidautinus srautų svyravimus ir perkrovas tiekimo grandinėse bei vidiniuose procesuose.

AKTUALUMAS

7 klausimai į kuriuos gausite atsakymus:

  • Ką ir kokia seka prasminga tobulinti (keisti) mano įmonės sandėlio ir atsargų (pirkimų) valdyme?
  • Kurias iš vadybos filosofijų, technologijų ir kokius IT sprendimus diegdamas savo įmonės sandėlyje ir atsargų (pirkimų) valdyme, aš asmeniškai ir mano įmonė gautume maksimumą naudos, kokiu metu tai būtų optimalu daryti?
  • Ką turėčiau nedelsiant padaryti savo įmonės sandėlių ūkyje, kad išvengčiau nuolatinių „gaisrų gesinimo“ bei „laiko vagių“?
  • Ką turėčiau nedelsiant padaryti savo įmonės atsargų ir pirkimų valdyme, kad išvengčiau nuolatinių „gaisrų gesinimo“ bei „laiko vagių“?
  •  Kaip galėčiau įvertinti būsimų investicijų į sandėlių ūkį ir atsargų (pirkimų) valdymą efektyvumą, įrodyti tai kolegoms bei įmonės vadovybei?
  • Ką ir kaip turėčiau pakeisti komunikavimo srityje (bendravime su savo pavaldiniais bei kolegomis įmonėje), kad mano sumanyti pokyčiai sandėlio ir atsargų valdymo atžvilgiu būtų sėkmingai įgyvendinti?
  • Kas turėčiau padaryti, kad kitos grandys (kolegos, kiti vadovai) noriai bendradarbiautų su manimi, įgyvendinant mano sumanymus?

PERTEIKIAMOS ŽINIOS

  • Su kokiais iššūkiais susiduria sandėliai smulkiame ir vidutiniame versle? Kokios problemos ir galimybės slypi šiuose iššūkiuose, kokia seka (ir kodėl) šias problemas būtina spręsti?
  • Kokie atsargų srauto valdymo būdai ir įrankiai yra optimalūs Jūsų verslui? Praktinė užduotis: „Apribojimų bei galimybių analizė - kokio tipo atsargų valdymo procesas tinka mano įmonei?“
  • Atsargų srauto valdymo automatizavimo galimybės ir apribojimai. Ką, kodėl ir kada yra prasminga automatizuoti, kada automatizacija nebūtina? Praktinė užduotis: „Kokio lygio atsargų valdymo automatizavimas yra optimalus mano situacijoje?“
  • Situacijos stebėjimas, analizė ir kontrolė atsargų valdymo procese: ką, kaip dažnai ir kokiais būdais būtina stebėti, kontroliuoti ir spręsti, siekiant efektyvumo atsargų valdyme? Rodikliai, ataskaitos, rezultatų interpretavimas.
  • Sandėlio procesų valdymo ABC: 6 sandėlio efektyvumo didinimo principai ir pažangioji patirtis sandėlių ūkio vadyboje. Praktinė užduotis: „Mano įmonės sandėlio efektyvumo lygio įvertinimas bei optimizavimo sekos planavimas“.
  • Sandėlių ūkio optimizavimas. Ką galima padaryti be ženklesnių investicijų, į ką ir kada prasminga investuoti? Praktinė užduotis: „Pirmieji žingsniai: ką galiu padaryti sandėlyje be didesnių investicijų?“
  • Komunikavimas pirkimų-pardavimų procese. Ką, kodėl, kam ir kada būtina komunikuoti? Komunikavimo proceso automatizavimo galimybės. Patarimai, būdai, įrankiai.

Dienotvarkė:

 8.30 – 9.00 Dalyvių registracija

 9.00 – 10.45  Mokymų sesija

10.45 – 11.00 Kavos pertrauka

11.00 – 12.45 Mokymų sesija

12.45 – 13.30 Pietų pertrauka

13.30 – 15.15 Mokymų sesija

15.15 – 15.30 Kavos pertrauka

15.30 – 17.00 Mokymų sesija

Seminaro vieta: Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, LT-08221 Vilnius

hl=lthttps://www.google.lt/maps/search/Socialini%C5%B3+moksl%C5%B3+kolegijoje,+Kalvarij%C5%B3+g.+137E,+LT-08221+Vilnius/@54.7163389,25.2874172,15z/data=!3m1!4b1?hl=lt


Lektoriai :
  • Vygintas Šivickas Vygintas Šivickas

    Konsultantas, „Fortis-Solutions“ partneris, sertifikuotas Europos Logistikos Asociacijos (ELA) srautų vadybos ekspertas, turintis 25 metus vadovavimo, mokymo bei konsultavimo patirties. Lektorius yra Srautų vadybos ir pokyčių verslo sistemose valdymo ekspertas, Tiekimo Grandinių Vadybos (SCM) ir logistikos specialistas. Turi ilgametę vadovavimo patirtį ir puikų teorinį pasirengimą prekių ir žaliavų atsargų, informacijos ir finansinių srautų bei pokyčių valdymo srityse. Vadovavo įvairaus dydžio gamybinėms bei prekybinėms įmonėms, jų funkciniams padaliniams, filialams, susijusiems su dideliais prekių, atsargų, finansiniais ir informaciniais srautais. Augant kompetencijų poreikiui mokėsi ir stažavosi geriausiose specializuotose logistikos ir SCM sričių verslo vadybos mokyklose ir tyrimų centruose.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis