Bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu, socialinių tinklų etiketas Padidinti

Bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu, socialinių tinklų etiketas

Seminaras aktualus tiems, kurie didžiąją darbo dalį bendrauja ryšio priemonėmis.

Daugiau informacijos

Tikslas: supažindinti su efektyvaus telefoninio pokalbio schemomis bei suteikti praktinių bendravimo telefonu įgūdžių; supažindinti su elektroninio bendravimo taisyklėmis, aptarti bendravimo ryšio priemonėmis svarbą asmens ir įmonės įvaizdžiui.

Nauda dalyviams:

  • sužinos šiuolaikinio etiketo reikalavimus telefoniniam pokalbiui,
  • išmoks suprasti klientų poreikius irkaip klausimų pagalba pasiekti norimą tikslą;
  • pagerins kalbėjimo technikas;
  • išmoks profesionaliai užduoti klausimus ir įveikti konfliktines situacijas;
  • profesionaliai bendrauti elektroninėje erdvėje.

SEMINARO TEMOS:

Profesionalus bendravimas telefonu ir elektroniniu paštu – pozityvaus įvaizdžio ir efektyvios komunikacijos garantas

Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu

  • Skambučio laikas
  • Atsiliepimo būdai
  • Skambučio peradresavimas
  • Kai negalime atsiliepti
  • Skambutis prie svečių
  • Profesionalumą/neprofesionalumą demonstruojantis bendravimas

Kalbėjimo technika telefoninio pokalbio metu

  • Pozityvus savęs ir įmonės pateikimas
  • Kalbos spąstai
  • Klientų klausymas, įsiklausymas, paskatinimas kalbėti
  • Perfrazavimas. Praktinė užduotis
  • Ką daryti kai mus kaltina?
  • Kada ir kodėl sunku padėkoti už skambutį?
  • Kaip įveikti prieštaravimus. Kalbėjimo technikos. Praktinė užduotis

Elektroninis susirašinėjimas

  • Reikalavimai elektroninio laiško rašymui
  • Per kiek laiko būtina atsakyti ir kodėl tai būtina
  • Specialiųjų ženklų naudojimas
  • Konfidencialumas
  • Verslo ryšių elektroninėje erdvėje kūrimas

Socialinių tinklų etiketas

  • Socialinių tinklų komunikacijos tikslai
  • Asmeninis profilis – asmeninis įvaizdis.
  • Asmeninio profilio klaidos, turinčios įtakos karjerai

•  Asmeninė komunikacija viešojoje internetinėje erdvėje

Dienotvarkė

08:45 – 09:00 Dalyvių registracija                        

09:00 – 10:30 Mokymų sesija                                

10:30 – 10:45 Kavos pertrauka                              

10:45 – 12:15 Mokymų sesija  

12:15 – 13:00 Pietų pertrauka          

13:00 – 14:30 Mokymų sesija        

14:30 – 14:45 Kavos pertrauka          

14:45 – 16:15 Mokymų sesija

Seminaro vieta: Socialinių mokslų kolegijos konferencijų centras, Kalvarijų g. 137E, Vilnius


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis