Pardavimų mokymai 6 ak. val. Padidinti

Pardavimų mokymai 6 akad. val.

Klientų aptarnavimo psichologija. Klientų aptarnavimo etapai. Saviruoša ir stereotipų laužymas. 6 sėkmės faktoriai. Informacijos apie klientus rinkimas, kaupimas ir valdymas. Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai. Pratimai.

Daugiau informacijos

Aktyvus klausimasis ir klausimų formavimo technikos. Pardavėjo ir kliento kūno kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Atstumas ir darbas su klientu. Teigiamų požiūrių formavimas. Negatyvūs gestai ir jų eliminavimas iš savo kalbos. Pasitikėjimas savimi ir pagrindiniai žingsniai link pasitikėjimo. Video užduotis.

Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos. Pagrindiniai prieštaravimų tipai ir priežastys. Savalaikės ir efektyvios reakcijos į klientų prieštaravimus. 9 žingsniai į sėkmę. Įtakos sprendimų priėmimui darymas, remiantis „sudėtingų“ žmonių „tipais“. Kaip įtakoti: „ypatingus“ (VIP), agresyvius, įtartinus, plepius, nekantrius, labai užsiėmusius, išsisukinėtojus, visažinius teisuolius, skeptikus, kankinius ir kt. Pratimai.

Konfliktai ir jų prigimtis. Emocijų įtaka konfliktams. Emocijų atpažinimas, suvokimas ir valdymas. Mintys ir jų programavimas. Prevenciniai veiksmai konfliktams neutralizuoti. Konfliktų valdymo būdai. Pozityvus bendravimas. Pratimai


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis