AUKŠtesnio lygio komunikacija Grįžtamasis ryšys: kaip jį teikti ir priimti Padidinti

AUKŠtesnio lygio komunikacija Grįžtamasis ryšys: kaip jį teikti ir priimti

Darbuotojai, gavę grįžtamąjį ryšį iš savo vadovo, dažniausiai jaučiasi dėkingi, įvertinti, įkvėpti. 

Daugiau informacijos

2019-10-23 09:00:00

20

Tik internetu

155,00 EUR
+PVM

Mokymų tikslas - ugdyti darbuotojų/vadovų gebėjimą teikti grįžtamąjį ryšį pavaldiniams, kolegoms ir vadovams bei priimti grįžtamąjį ryšį iš kitų.

Nauda:

Kuriama atvira ir tobulėti skatinanti darbo kultūra, didinamas darbuotojų įsitraukimas

Darbuotojai gerai žino kaip jiems sekasi darbe

Gerėja efektyvumas ir kokybė, tuo pačiu įmonės rezultatai

Ugdomos kompetencijos:

Aktyvus klausymasis

Grįžtamojo ryšio priėmimo įgūdžiai

Grįžtamojo ryšio teikimo įgūdžiai

Gynybinių reakcijų valdymas

Mokymų metu bus gilinamasi:

•Kaip pasakyti darbuotojui, jeigu jis suklydo, nenumušant ūpo ir motyvacijos?
•Kaip pasakyti grįžtamąjį ryšį kolegai, kad jis informaciją išgirstų ir priimtų?
•Kaip pagirti darbuotoją, kad pagyrimas motyvuotų jį stengtis dar labiau?
•Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį skirtingų kartų atstovams?
•Kaip išklausyti ir pasakyti grįžtamąjį ryšį savo vadovui?

MOKYMO TEMOS:

Įžanga. Grįžtamojo ryšio (GR) svarba.

GR tipai – konstruktyvus ir nekonstruktyvus, pastiprinimas ir nukreipimas.

Kaip skirtingas GR veikia žmonių elgesį

Savęs įsivertinimas. Treniruotė „Surask kamuoliuką“. Atvejų analizė

GR gavimas.

Kaip jaučiasi asmuo prašydamas ir gaudamas GR.

Aktyvus klausymasis.

GR priėmimo schema.

Diskusija. Aktyvaus klausymosi treniruotės. Grįžtamojo ryšio priėmimo treniruotė.

GR teikimas.

GR planavimo ir teikimo principai.

Pastiprinimo schema.

 Nukreipimo schema.

Diskusija. GR teikimo treniruotės.

GR teikimas kaip veiklos vertinimo pokalbio dalis.

Papildomi patarimai.

Apibendrinimas.

Diskusija. Treniruotė – vaidmenų žaidimas.


* privalomi laukai