Darbuotojų elgesys ir veiksmai  bendraujant su agresyviai nusiteikusiais klientais Padidinti

Darbuotojų elgesys ir veiksmai bendraujant su agresyviai nusiteikusiais klientais

Programa paruošta remiantis bendravimo psichologija, įtraukiant emocijų valdymo technikas.

Daugiau informacijos

2019-01-21 09:00:00

Tik internetu

125,00 EUR
+PVM

   Sudalyvavę seminare dalyviai gebės:

•Atpažinti, kurie jų bendravimo įpročiai palaiko konfliktus, ir kurie - slopina.
•Pasirinkti ir išbandyti naujas (konstruktyvesnias) elgesio sudėtingų situacijų metu strategijas.
•Sumažinti savo ir kitų patiriamas negatyvias emocijas, atsirandančias bręstant konfliktui.
•Atrasti būdus susitarti, arba kitaip (kiek įmanoma konstruktyviau) spręsti įtemtą situaciją.
•Rasti būdą kaip “atlaikyti”  agresyviai nusiteikusių klientų elgesį nereaguojant asmeniškai irimpulsyviai bei spontaniškai.

Seminaro temos:

 I.“Specifiniai tipai”ir “konfliktiški žmonės”:mąstymo/elgesio įpročiai ir agresyvus nusiteikimas. (1ak.val.)

II.Bendravimo dėsniai:kas padeda,jei atsižvelgiame į skirtingus mąstymo/elgesio įpročius. (1ak.val.)

III.Emocijos bendraujant ir emocijos darbe.Technikos kitų žmonių emocijų valdymui. (1ak.val.)

IV.Savo emocijų valdymas darbe:kas padeda išlaikyti pusiausvyrą. (1ak.val.)

V.“Ydingos”elgesios chemos (manipuliacijos)ir atsparumo manipuliacijoms ugdymas. (1ak.val.)

VI.Konkrečių darbe patiriamų situacijų analizė ir tinkamiausio darbuotojo elgesio modeliavimas. (3ak.val.)

 

Teorijos/praktikossantykis: 20/ 80

Dienotvarkė

08:50 – 09:00 dalyvių registracija 

09:00 – 10:30 mokymų sesija

10:30 – 10:40 pertrauka

10:40 – 12:00 mokymų sesija

12:00 – 13:00 pietų pertrauka

13:00 – 14:30 mokymų sesija

14:30 – 14:40 pertrauka

14:40 – 16:30 mokymų sesija

(Viso 8 akademinės valandos)

Seminaro vieta:  Viešbutis PANORAMA,  Sodų g. 14,  Vilnius

Žemėlapis: http://panoramahotel.lt/contacts


Laisvų vietų nėra