Sudėtingų situacijų, kylančių bendraujant  su pacientais ir jų artimaisiais, valdymas Padidinti

Sudėtingų situacijų, kylančių bendraujant su pacientais ir jų artimaisiais, valdymas

Programa paruošta remiantis praktine bendravimo psichologija, įtraukiant emocijų valdymo technikas

Trukmė:  8 ak. val.

Optimalus dalyvių skaičius: iki 20 dalyvių.

Mokymai skirti: medicinos įstaigų darbuotojams, bendraujantiems su pacientais bei jų artimaisiais: gydytojams, viduriniajam med.personalui, ir kt..

Daugiau informacijos

 

Seminaro tikslai

 

Supažindinti dalyvius su pokalbio su klientu-pacientu etapais ir pokalbio valdymo technikomis.

Suteikti žinių apie tai, koks specialistų elgesys ir kaip daro teigiamą įtaką klientų emocinei būsenai.

Sudaryti sąlygas naudojant patyrimines užduotis bei analizuojant situacijas išmokti pasirinkti pagal situaciją tinkamiausias elgesio su klientais-pacientais strategijas.

Naudojant supervizijų metodą išnagrinėti sudėtingesnes situacijas ir pasirengti jų suvaldymui.

Dalyvavę seminare dalyviai gebės:

 - Užmegzti pozityvų santykį su klientu-pacientu.

 - Labiau pasitikėti savimi, jog gali valdyti pokalbio eigą įvairiose bendravimo situacijose.

 - Pasirinkti ir išbandyti naujas(kitokias) elgesio sudėtingų situacijų metu strategijas.

 - Ieškoti ir atrasti būdų susitarti, arba kitaip išspręsti konfliktą.

 - Sumažinti savo ir kitų patiriamas negatyvias emocijas, atsirandančias kylant įtampai.

MOKYMO PROGRAMA:

• Medicinos paslaugų teikimo ypatumai: kuo ir kodėl pacientai ir jų artimiejji skiriasi nuo kitų klientų.
• Santykio kūrimas su klientu-pacientu: pozityvios nuostatos ir požiūrio į klientą-pacientą išraiška.
• Bendravimo proceso su klientu valdymas: nuo pirmo įspūdžio ir lūkesčių išsiaiškinimo iki sprendimų bei informacijos pristatymo ir pokalbio užbaigimo.
• Konfliktiškos asmenybės ir nesutarimams palankūs elgesio modeliai. Bendravimo įpročiai.
• Bendravimo dėsniai: kas padeda susikalbėti…
• Penkios elgesio strategijos sudėtingų situacijų metu.
• Emocijos bendraujant ir emocijos darbe. Technikos kitų žmonių emocijų valdymui.
• Savo emocijų valdymas.
• Manipuliacijos bei psichologiniai žaidimai bendraujant ir atsparumo manipuliacijoms ugdymas.

Lektoriai :
  • Eglė Masalskienė Eglė Masalskienė

    Praktikė, įgūdžių trenerė, organizacijų psichologė, 1989 m. baigusi Vilniaus universitetą. Daugiau nei 12 metų veda mokymus įmonėms ir organizacijoms dalykinio bendravimo, ugdomojo vadovavimo, darbo su klientais, personalo vadybos, komandos formavimo, elgesio konfliktų metu, savęs pažinimo ir tobulinimo, streso valdymo ir pan. temomis. Pastaraisiais metais dalyvauja įvairiuose projektuose, skirtuose mokymo metodikų kūrimui (mokomieji filmukai, užduotys simuliacinėms įmonėms…).

    Seminaruose dirbdama su klientais lektorė pirmiausiai stengiasi užmegzti ryšį su žmonėmis, kurie ateina į konkrečius mokymus. Kokia bebūtų tema – geriau, jei dirbama ties tuo, kas mums visiems aktualu. Eglė Masalskienė mano, kad trumpalaikiai kvalifikacijos kėlimo mokymai, kaip ir populiarūs straipsniai, turėtų ne tik suteikti informacijos bei įgūdžių, bet ir būti smagūs, žaismingi – kai laikas praeina ne kankindamas, o lengvai, t.y., teikdamas naudą ir malonias emocijas.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis