INICIATYVŲ INICIJAVIMAS BEI KOMUNIKACIJA SIEKIANT VIDINIO EFEKTYVUMO Padidinti

INICIATYVŲ INICIJAVIMAS BEI KOMUNIKACIJA SIEKIANT VIDINIO EFEKTYVUMO

Skirta: vadovams, personalo vadovams, gamybos vadovams, kokybės vadovams, procesų vadovams, administracijos darbuotojams.

Daugiau informacijos

Seminaro metu aptarsime, kaip atpažinti, ar organizacija dirba efektyviai ir kokie yra pagrindiniai efektyvumo požymiai, taip pat, kokie yra neefektyvumo šaltiniai. Efektyvumą galime įvertinti ir tobulinti dviem tarpusavyje susijusiais aspektais – per orientaciją į klientą (išorinis efektyvumas) ir per vidinių procesų efektyvumą.

Konsultacijų metu dažniausiai susiduriama su problema, kad įmonės dažnai neturi tokio matymo kampo, negali pačios įsivertinti – galvoja, kad jeigu yra pelningos, tai, matyt, ir efektyvios, bet tame tiesos nedaug – pametama kliento perspektyva, procesai susiklosto stichiškai, nepatogiai, neskaičiuojama tikroji procesų savikaina ir pan.

Seminare bus praktiškai kalbama apie tipines organizacijų klaidas – nepakankamą padalinių bendradarbiavimą, “kaltų” ieškojimą, kliento poreikių ignoravimą, neturėjimą laiko tobulinti savo veiklą. Lektorė pasidalins praktiniais patarimais ir metodiškais instrumentais, kaip inicijuoti pokyčius siekiant efektyvumo.

 

PAGRINDINĖS SEMINARO TEMOS:

Efektyvumas

Kas yra efektyvumas, kokia jo nauda įmonei ir darbuotojui

Ar efektyvumas = pelnas?

Pagrindiniai neefektyvumo šaltiniai

Efektyvumas kaip orientacija į klientą

Dvi  skirtingos personalo struktūros – ,,sienomis atsitvėrusi” hierarchija ir ,,srautas” į klientą

Kas yra įmonės ,,veidas” prieš klientą?

Kaip įvertinti jūsų efektyvumą kliento akimis – vertės žemėlapis

Organizacijos vidinis (procesų) efektyvumas

Pagrindinės efektyvumo atramos:

•  nuolatinio tobulėjimo kultūra

•  darbuotojų ir vadovų įsitraukimas

•  kasdienė disciplina

•  efektyvi komunikacija

“Vidinio kliento” kultūra

Veiklos rodiklių svarba – ar žinote, kaip jūsų organizacijai sekėsi vakar?

Kas ir kaip turi tai daryti – tobulinti veiklą?

 

Dienotvarkė

09:00 – 10:30 Mokymų sesija

10:30 – 10:45 Pertrauka

10:45 – 12:15 Mokymų sesija

12:15 – 13:00 Pertrauka

13:00 – 14:30 Mokymų sesija

14:30 – 14:45 Pertrauka

14:45 – 16:15 Mokymų sesija

(Viso 8 akademinės valandos)

 

Seminaro vieta:  Vie6butis PANORAMA, Sodų g. 14, Vilnius


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis