MINDFULNESS (ĮSISĄMONINIMU) GRĮSTAS STRESO IR EMOCIJŲ VALDYMAS Padidinti

MINDFULNESS (ĮSISĄMONINIMU) GRĮSTAS STRESO IR EMOCIJŲ VALDYMAS

2018-12-17 09:00:00

8

Tik internetu

120,00 EUR
+PVM

Mindfulness, kaip mokslo šakos,  populiarumas ir svarba vis labiau auga. Šias praktikas jau prieš daug metų atrado tokios organizacijos kaip Google, Apple, Pentagonas.

Vis drąsiau tiek užsienio, tiek Lietuvos įmonės jas įtraukia į darbuotojų ugdymo planus. Mindfulness - šiuo metu pasaulyje populiarumu baigianti pasivyti jogą kognityvinės psichoterapijos praktika, ateinanti iš budistinės meditacijos ir pagrįsta moksliniais tyrimais. Naudojama tiek gydant nerimą, konfliktiškumą, priklausomybes ir kitas rimtas problemas, tiek streso įveikimui, asmenybės tobulėjimui, kūrybiškumui, didina produktyvumą bei gerina tarpusavio pasitikėjimą.

Vadybine kalba mindfulness yra gebėjimas rezultatyviai būti esamame momente. Mindfulness tai gebėjimas nukreipti minčių srautą ir jį valdyti. Kalbant praktiškai: įsisąmoninti, atpažinti ir paleisti  išorinius bei vidinius trukdžius, kai jie kyla. Tai yra produktyvumo raktas. 

Kai įgundame patys sąmoningai valdyti savo reakcijas, vis rečiau nutinka taip, kad būtume valdomi emocijų, “prikibusių” minčių, besikartojančių situacijų ar manipuliuoti nusiteikusių žmonių. Toks įgūdis ateina per praktikas, kurias ir siūlo metodas, pavadintas “Mindfulness (įsisąmoninimu) grįstas streso valdymas”.

Seminaro tikslai:

• Supažindinti su vienu naujausių šiuolaikinės praktinės psichologijos metodų, kurio paskirtis - mažinti patiriamą įtampą, įgyti emocinį stabilumą ir ugdyti atsparumą stresui bei perdegimui.

• Paskatinti seminaro dalyvius reguliariai skirti laiko ir dėmesio patiriamos darbe įtampos mažinimui.

• Sudaryti sąlygas metu išmokti pratimų, orientuotų į sąmoningo dėmesingumo (mindfulness) lavinimą, padėsiančių sumažinti nerimą bei įtampą.

• Išbandyti pratimus, skirtus valgymo, bendravimo, konfliktų sprendimo, laiko valdymo, sprendimų priėmimo ir kt. įpročių įsisąmoninimui ir keitimui.

   Nauda - po seminaro dalyviai gebės:

• Praktiškai taikyti išmoktus pratimus esant poreikiui (kilus įtampai, nerimui).

• Atlikti išmoktus pratimus kaip kasdienes praktikas, padedančias palaikyti emocinį stabilumą ir įgyti daugiau atsparumo stresui.

• Peržiūrėti ir keisti kai kuriuos mąstymo bei elgesio įpročius, palaikančius nerimą ir stresą.

Seminaro temos:

1. Kaip ir kodėl šiuolaikinėje praktinėje psichologijoje tapo populiarūs įsisąmoninimu (mindfulness) grįsti metodai.

2. Šių metodų esmė ir mokslinis pagrindimas.

3. Pratimai, kurių galime išmokti.

4. Praktikos ir jų taikymas kasdienėse veiklose – mąstymo ir elgesio įpročiai, keičiantys gyvenimo kokybę.

5. Mindfulness metodas - kaip priemonė valgymo, bendravimo, konfliktų sprendimo, laiko valdymo, sprendimų priėmimo ir kt. įpročių įsisąmoninimui ir keitimui (tik 8 val. programoje – konkrečių  temų pasirinkimas aptariamas atskirai).

Dienotvarkė

08:50 – 09:00 dalyvių registracija 

09:00 – 10:30 mokymų sesija

10:30 – 10:40 pertrauka

10:40 – 12:00 mokymų sesija

12:00 – 13:00 pietų pertrauka

13:00 – 14:30 mokymų sesija

14:30 – 14:40 pertrauka

14:40 – 16:30 mokymų sesija

(Viso 8 akademinės valandos)

Seminaro vieta:  Viešbutis PANORAMA,  Sodų g. 14,  Vilnius

Žemėlapis: http://panoramahotel.lt/contacts


* privalomi laukai

Peržiūrėta