PRAKTINIAI DERYBŲ ĮGŪDŽIAI Padidinti

PRAKTINIAI DERYBŲ ĮGŪDŽIAI

Kiekvienas seminaro dalyvis:

• Mokės naudotis pasirengimo deryboms instrumentais.

• Žinos pagrindines derybų vedimo taisykles.

• Mokės taikyti emocijų valdymo metodus.

• Gebės efektyviai valdyti oponentus derybų metu.

• Žinos esminius bendravimo psichologinius aspektus.

SEMINARO TEMOS:

1. Praktinių derybų klaidos ir sėkmės faktoriai.

2. Pasiruošimo deryboms planai. Tikslų formavimas. Kainos ir kitų derybų verčių skaičiavimai.

3. Informacijos kanalai ir įtaka derybų tikslams.

4. Derybų eigos planai. Pratimai.

5. Derybų vedimas.

6. Derybų scenarijaus rengimas.

7. Pagrindinės derybų stadijos ir metodai kiekvienam žingsniui.

8. Asmeninių savybių ugdymo pratimai derybų efektyvumui.

9. Emocijos ir logika.

10. Emocijų valdymo metodai.

11.Sudėtingos derybų aklavietės ir sprendimai. Praktinių situacijų sprendimas.

12. Oponento įtraukimas į derybas.

13. Klausimų formulavimo metodai ir apklausų schemos. Įtikinamas kalbėjimas. Argumentavimo metodai. Atsakinėjimas į nepatogius klausimus. Pratimai ir grupinės užduotys.

14. Pardavimo derybų metodai. Pagrindiniai klientų motyvai pirkti prekes ar paslaugas. Savybių formulavimas į naudą. Intonacijų galia. Palyginimų metodas. Komplimentų metodas. Praktinės situacijos.

Dienotvarkė:

09:15–09:30 Dalyvių registracija

09:30–11:00 Mokymų sesija

11:00–11:15 Kavos pertrauka

11:15–12:45 Mokymų sesija

12:45–13:30 Pietų pertrauka

13:30–15:00 Mokymų sesija

15:00–15:15 Kavos pertrauka

15:15–16:45 Mokymų sesija

(viso 8 akademinės valandos)


Lektoriai :
  • Darius Rupšlaukis Darius Rupšlaukis

    Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995 m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje, bei Lietuvoje. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Karlskrona, Erebru (Švedija) 1995; 1996 m., Maskva (Rusija) 1999 m., Briuselis (Belgija) 2006 m., Stambulas (Turkija) 2006 m. Dalyvavęs kuriant pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės vadybos sistemas pagal ISO9001.

    Nuo 1999 m. skaito paskaitas, organizuoja seminarus derybų vedimo, klientų aptarnavimo, pardavimų organizavimo, pristatymų ir parodų pasirengimo, konfliktų sprendimo, komandų formavimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir verslo etiketo temomis.

Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis

Peržiūrėta