Motyvacija nepiniginėmis priemonėmis: Kaip tinkamai motyvuojant darbuotojus ir save didinti veiklos efektyvumą? Padidinti

Kaip pasiekti, kad darbuotojas dirbtų įmonėje kaip sau

Seminaro tikslas – aptarti motyvaciją, pasitenkinimą darbu bei lojalumą lemiančius veiksnius, nurodyti psichologinius bei vadybos būdus ir metodus, kaip būtų galima tinkamai motyvuoti darbuotojus.

Daugiau informacijos

Susiduriame su situacija, kai perspektyvių organizacijų darbuotojus sunku „nupirkti“. Suprantame, kad norint pritraukti ir išlaikyti darbuotojus, nepakanka mokėti atlyginimą, kad ir kokio dydžio jis bebūtų, ir tikėtis, kad darbuotojas puikiai atliks savo darbą.

Ko reikia, kad darbuotojai jaustųsi patenkinti ir motyvuoti, būtų lojalūs ir atsidavę organizacijai? Ar iš tiesų dauguma skatinimo formų ir priemonių yra paprastos ir neretai nieko nekainuojančios, tik naudojame jas itin retai? Juk ieškome „kažko ypatingo“, ko niekas dar netaiko savo žmonėms...  Taigi, sutinkame, jog motyvacija – būtina, tačiau yra esminiai dėsniai, kad ji būtų veiksminga.

SEMINARO TEMOS:

1. Motyvaciniai veiksniai. Kas motyvuoja skirtingus žmones?

  • Užduotis: „Savo vietos“ ir „Susipažinimas: ko aš apie tave nežinojau...“
  • Užduotis: „Žurnalistinis tyrimas“: kas mane motyvuoja, o kas lemia entuziazmo nebuvimą?

2. Motyvacijos principai ir dėsniai. Esminės išvados, kas darbe motyvuoja vadovus ir ne vadovus.

  • F. Herzberg dviejų veiksnių motyvacijos teorija: Nuo ko priklauso darbuotojų motyvacija ir pasitenkinimas darbu? Testas. Praktinis taikymas – darbo praturtinimas ir išplėtimas.
  • Motyvaciją žlugdantys veiksniai.
  • Organizacijų elgesio modifikacijos modelis (o.E. Mod.). Rekomendacijos poveikių planui.
  • J. S. Adams socialinio teisingumo teorijos principai.

3. Motyvacijos principai – keli netikėti motyvacijos „eksperimentai“, sėkmės, nesėkmės ir išvados.

  • Atvejo analizė: „Motyvatorių meniu“. „Fish“ („Žuvies“) filosofija – tai ilgalaikio mokymosi metodas, įkvepiantis mus jaustis žvaliais ir įsigilinusiais į darbą, kurį atliekame. Kuria naujovišką atsakingą darbo aplinką, kurioje žaisminga, dėmesinga ir patraukli nuotaika skatina energiją, entuziazmą, didina darbo našumą ir kūrybingumą.
  • Motyvacija per emocijas. Kokios emocijos dalyvauja asmeninių, komandos ir organizacijos motyvų suderinime? Motyvavimas sukeliant įvairias emocines būsenas: pyktį, džiaugsmą, pasitenkinimą, malonumą, frustraciją, nerimą... Baimė: kiek ji kelia ir kiek mažina motyvaciją?
  • Ugdomojo vadovavimo (angl. couching) taikymas kasdien ir tarpinių susitikimų metu.

4. Motyvavimas per pozityvų mąstymą ir pasitikėjimą savimi.

  • Pasitikėjimas savimi: ar iš tikrųjų lengviau motyvuoti darbui nepasitikinčius savimi žmones?
  • Kaip padrąsinti save ir kitus daryti kažką nauja?
  • Užduotis: „Savęs motyvavimas per savo „idealą“.
  • Proaktyvus požiūris - pasirinkimas būti efektyvesniu.
  • Pozityvios nuostatos ir pozityvūs vertinimai.

Praktinė užduotis. Ydingų nuostatų testas (papildomai).

5. Vadovo-motyvatoriaus vaidmuo – nuo darbuotojo įvedimo į organizaciją iki atsisveikinimo.

  • Kada patarti ir nurodyti tobulėjimo sritis? Kaip pabrėžti darbo atlikimą, o ne kritikuoti asmenybę? Kaip būti pozityviam ir entuziastingam? Kaip būti objektyviam? Kaip žinoti, kas jūsų pavaldinius motyvuoja stipriausiai?
  • Kaip tinkamai reaguoti į prieštaravimus ir nepasitenkinimus?

6. Pozityvus ir motyvuojantis klimatas – Jūsų įmonėje. 10 žingsnių, kurie padėtų užtikrinti tokią atmosferą, kai žmonės dirba sunkiai ir produktyviai, nes to nori, ir yra tuo patenkinti. Kaip jį sukurti Jūsų komandoje?

Praktinė užduotis – veiksmų planas: ką atliksime grįžę po seminaro.

Dienotvarkė

09.00 – 10.30 Mokymų sesija

10.30 – 10.45 Kavos pertrauka

10.45 – 12.15 Mokymų sesija

12.15 – 13.00 Pietų pertrauka.

13.00 – 14.30 Mokymų sesija

14.30 – 14.45 Kavos pertrauka

14.45 – 16.15 Mokymų sesija

(Viso 8 akademinės valandos)


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis