Efektyvus viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas Padidinti

Efektyvus viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

Kiekvienas seminaro dalyvis:

  • Sužinos, kaip galima sustiprinti savo organizacijos ir asmeninį įvaizdį bendraujant su auditorija.
  • Mokės savo kalba padaryti įspūdį ir sukelti norimus žmonių veiksmus.
  • Sužinos, kaip įveikti scenos baimę ir paruošti asmeninį pasisakymo parengimo planą.
  • Išmoks tinkamai pristatyti save ir savo poziciją, efektyviai ir elegantiškai manipuliuoti kalba bei sudaryti patikimo pašnekovo įspūdį.
  • Įgis praktikos, kaip atsakyti į keblius klausimus.

1–2 savaitės prieš seminarą dalyviai gauna „namų darbus“ parengti viešą kalbą (pvz., savo pasisakymą artimiausiame jų laukiančiame nelengvame susirinkime, pristatyti savo produktą / paslaugą ar kt. (pagal darbo pobūdį).

SEMINARO TEMOS:

1. Viešo kalbėjimo sėkmę lemiantys faktoriai.

Kas yra jūsų auditorija? Kaip valdyti ir sudominti? Susidomėjimo išlaikymas. Gestai ir kūnas – oratorystei: elegantiškas manipuliavimas pasisakymo metu. 

2. Prezentacijos turinio ruošimas. Argumentacijos technika ir taktika.

Kaip sudominti auditoriją? „Sudominimo kabliukai“. Kalba – loginiai ir psichologiniai kalbos aspektai. Rašytinė prezentacija. Prezentacijos struktūra. Prezentacijos apipavidalinimas ir forma. Vaizdinės priemonės.

3. „Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“ – kaip save nuteikti?

Konstruktyvus „scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija. Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija. Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas.

4. Balso šildymo ir siuntimo pratimai.

Pratimas – susikaupimas prieš sceną. Balso šildymas. Kvėpavimas. Balso paruošimas. Ką daryti, kai „dingsta“ balsas. Balso siuntimas auditorijai. Treniruotės. Balso paruošimas, balsių pajautimas.

5. Sudėtingos viešo kalbėjimo situacijos.

Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas kebliose situacijose. Konfliktiškumą didinančių veiksnių kontrolė: tipiškos „sudėtingų“ klausytojų pretenzijos – kaip į jas atsakyti. Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą. Praktinės užduotys. Darbas su „sunkiais“ ir reikliais klausytojais. Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Auditorijos aktyvumo didinimas. Klausimai auditorijai. Prezentacijos. Filmavimas. Aptarimas. Savo kalbėjimo įvertinimas ir veiksmų tobulinimo plano sukūrimas.

Dienotvarkė

08:45–09:00 Dalyvių registracija 

09:00 – 10:30 Mokymų sesija

10:30 – 10:45 Pertrauka

10:45 – 12:15 Mokymų sesija

12:15 – 13:15 Pietūs

13:15 – 14:45 Mokymų sesija

14:45 – 15:00 Pertrauka

15:00 – 16:30 Konsultavimas, atvejų analizė ir sprendimai


Dėl tikslios mokymų programos, datos ir vietos susiekite su mumis

Peržiūrėta